Klantenservice
Bestellen
Op Ottovino.nl kunt u wijnen bestellen. In het menu blad treft u de verschillende artikelen aan. Door het selecteren van de artikelen en het vermelden van de aantallen worden artikelen toegevoegd aan het winkelmandje. Door het invoeren van de contactgegevens wordt het inzichtelijk wie u als klant bent. Na het betalen van de aankopen is de overeenkomst definitief. Hierna zal de bestelling afgeleverd worden.
Klachten
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Garantie
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze 'wettelijke garantie' geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.